Gratis levering boven €100,-
Meer dan 5000 artikelen op voorraad
Laat je bestelling leveren aan boord

Retourneren

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

 Je hebt twee mogelijkheden om je aankoop te retourneren:

  • Retour afgeven in de winkel bij Nassau Scheepsbenodigdheden = gratis

Ga langs in onze winkel met de factuur en het artikel in de originele verpakking. Je kan daar dan omruilen voor iets anders of je ontvangt het aankoopbedrag terug via een tegoedbon of cash geld.

  • Retour zenden naar Nassau Scheepsbenodigdheden = eigen rekening

Je verpakt het artikel in de originele verpakking met de factuur.   Informeer ons via info@nassau.be met de vermelding op welke wijze u terugbetaald wenst te worden.  Zodra we jouw pakket ontvangen, verwerken wij jouw retour en sturen wij je een retourbevestiging via e-mail. 

               

Hoe word ik terugbetaald als ik mijn aankoop retourneer?

Op je retourmail kan je aangeven of je een terugbetaling of tegoedbon wenst.

  • Terugbetaling

De terugbetaling gebeurt op de manier waarop je betaalde. Betaalde je online met een debetkaart of via overschrijving dan krijg je het geld teruggestort op de rekening waarmee je betaalde. Betaalde je met een kredietkaart, dan verschijnt het bedrag in plus op je volgende afrekening. Koos je voor PayPal, dan wordt het bedrag teruggestort op jouw PayPal rekening

  • Tegoedbon

Een tegoedbon ontvang je via e-mail zodra we jouw pakket als retour verwerken in ons distributiecentrum.  Op die manier beschik je sneller over de waarde, dan wanneer je een terugbetaling vraagt. Deze bon blijft 1 jaar geldig en kan je gebruiken voor een volgende aankoop in onze webshop of winkel.

Wat zijn de terugbetalingsvoorwaarden?

Enkel als het artikel onbeschadigd teruggestuurd wordt binnen de 14 dagen na levering, kunnen wij een (volledige) terugbetaling doen.